Wat is het verschil tussen papieren en elektronische dienstencheques?

Elektronische dienstencheques worden na aankoop aan je persoonlijke elektronische portefeuille toegevoegd en van daaruit kun je ze beheren. Na het uitvoeren van zijn/haar huishoudelijke taken, belt de huishoudhulp vanuit jouw telefoon of zijn/haar gsm toestel naar een gratis nummer( gratis met vasttoestel of APP "Job Tracker" van Sodexo) om de prestaties te registreren. Na de validatie van de geregistreerde uren verschijnen deze prestaties in je persoonlijke account. Je wordt hiervan per mail verwittigd. Je dient dan enkel nog de prestatie goed te keuren. Indien er iets niet klopt, kun je de prestatie ook betwisten. Je wordt hiervoor dan gecontacteerd door 3P om het probleem of de eventuele fout op te lossen.

Papieren dienstencheques zien er uit als een maaltijd/eco/cadeaucheque. Je ontvangt ze via de post binnen de 10 dagen na ontvangst van je betaling. Per gepresteerd uur van je huishoudhulp, dateer en onderteken je één dienstencheque. Je geeft deze dienstencheques vervolgens mee met je huishoudhulp.

 

Terug